Hang Out with Friends

Assalamualaikum, kyeoptaa readers! ^^ Aku ni pergi hang out dengan kawan bukanlah selalu. Apa lagi pergi The Mines, baru 2 kali pergi. (tutup muka. lol) Last Firday lepas balik sekolah terus pergi sana naik bas. Bila dah sampai, dengan 'bangga'nya kitorang berlegar-legar di shopping mall itu dengan berpakaian Baju Uniform Sekolah. (I repeat, School Uniform.!) Bhahaha! xD Memang semua Earth-ings pandang kitorang. Ahh.. Gwenchana.. Demi tujuan utama aku!

Firstly, kitorang pergilah isi perut dulu lepas dah tukar baju. Pegi mana lagi? Kepci laa.. Alang-alang dah lama tak makan kepci pergilah~ RM6 a set of Ayaaaam Goreng, Kentang yang hancur tu (Lol), Roti dengan Milo secawan plastik. Haha.. Okay la uhh.

Then, kitorang cadang nak pergi main Bowling. Tapi.. Haha. Reti pun tak~ Kang buat malu je. So, pergi la spend sejam kat karaoke. RM30/hourRM2/song untuk Fri- Sun. Oklah tu kan? Memang aku nyanyi lepaskan tension lah kan. Kuat gilaaaa. Nasib ada lagu K-POP, kalau tak memang taknak lah. Hajiman, lagu SHINee dengan EXO tak ada. -_- Haishhh... Musnahkan mood je.

After that, kitorg visit Chapter One kjap. Tengah syok-syok belek2 novel, mak call suruh balik. --' Time tu around 4.50 petang. Apalagi, aku teruslah pergi tempat utama yang aku nak, Etude House. Kabut gila masa tuh. Terpaksa lah pergi sorang-sorang.


Aku nak sangat pergi Etude House sebab time tu diorang tengah buat sale! Buy 1 Free 1. Hajat aku nak beli Sweet Recipe Baby Choux Base dengan Candy Stick. Malangnya.. Baby Choux Base SOLD OUT! (Aigoo.. Nape malang sangat aku ni xDD) Beli jelah Sweet Recipe Candy Stick satu. RM9.90 dengan Happy Tea Time Cleansing Foam RM13.90. Dapatlah 2 Tea Time Cleansing Foam #AloeTea dgn #GreenTea for RM 13.90 only. :D Sekali-sekala beli banyak cleanser takpelahkan. Dah habis nak buat cemana. Haha, kalau ada sale lagi komfem aku nak beli..! (Sorry tak provide any pics, malas hoooo. xDD)



  Play Etude! Annyeong ^^

0 comments: