Daftar Nuffnang & 8share

Photobucket

Nampak tak banner sebesar alam kat atas header tu? Haha... Lepas buat penyelidikan yang tak berapa mendalam, aku buat keputusan nak daftar Nuffnang dengan 8Shared. Huk aloh.. Try try dulu.. Bukannya kena bayar pun untuk daftar. Setakat ni earning memangla RM 0.00. xDD Tak adalah terus mendadak naik macam korang tuu.. T_T Ada sesiapa yang blum buat? Tekan Sini. :)

Korang dah daftar? Mestilah dah kan? Aku rasa aku je yang ketinggalan zaman. lol. Berapa kali cashout dah? Mesti banyak kan? Untunglaahh.. Korang ada tips tak macam mana nak tambahkan earning? Kalau ada share lah sini. Bolehlah jugak aku tambah side-income-as-a-blogger-and-student. Haha, cenggitu sekali. Kekekeke~ 

Aku ni teringin lah jugak dapat earning yang melambung macam Kak Emas Putih, Kak Fatin Diana and blogger-blogger yang hebat tu. Dalam blogging-blogging, dapat duit poket skit. Ahhh.. Bestnyaa~ Haha. Okaylah thats all for tonight. Bye. Japjap! Iklan sat! Tolong meh? Sini

0 comments: